نکات قبل از خرید

لطفا شرایط و نکات موجود در انتهای صفحه را مطالعه کنید. ثبت سفارش در سایت به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت و موارد فوق میباشد.

۳۰۰۰ ویو (بازدید) تلگرام برای ۵۰ پست آخر کانال

این سرویس دیگر ارائه نمی گردد. لطفا سوال نفرمایید

  • توجه فرمایید هر یک از آیتم های (عکس یا موزیک) موجود در پست های آلبومی (پست های شامل چند عکس یا موزیک) ویو مجزا داشته و یک پست محسوب میشوند. همچنین جهت نمایش صحیح بازدید باید تمام آیتم های موجود در پست دارای بازدید باشند.
  • در صورتی که قصد سفارش ویو برای پستی غیر از پست آخر را دارید بجای آی دی کانال لینک آن پست (مانند: https://t.me/durov/60) را وارد کنید.
  • در صورت ثبت سفارش از طریق آی دی کانال سفارش برای آخرین پست موجود در کانال و 49 پست ماقبل آن در زمان سفارش ثبت شده و بدیهی است در صورت قرار دادن پست جدید پس از ثبت سفارش ، پست جدید بازدیدی دریافت نخواهد کرد لذا مواردی از قبیل حذف و مدیریت پست ها قبل از ثبت سفارش انجام گردد.
  • پس از ثبت سفارش بلافاصله لینک پست ها لیست شده و در صف انجام سفارش قرار خواهد گرفت لذا پس از ثبت سفارش بروز مواردی از قبیل حذف پست ، تغییر آی دی کانال ، خصوصی یا پرایویت شدن کانال ، قرار دادن پست جدید و … مورد قبول نبوده و در صورت عدم دریافت سفارش روی پست جدید و یا کنسل شدن سفارش امکان عودت وجه نبوده و فالوور 98 در این باره مسئولیتی نخواهد داشت.
  • فرم ثبت سفارش را با دقت تکمیل کرده و قبل از نهایی کردن سفارش از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان خاصل فرمایید. در صورت ورود اشتباه اطلاعات و انجام سفارش برای کانال ها یا پست های دیگر امکان کنسل کردن سفارش وجود نداشته و فالوور 98 در این باره مسئولیتی نخواهد داشت.
اطلاعیه

در آپدیت جدید تلگرام در صورت فوروارد نمودن پست ، ویو پست فوروارد شده از 1 آغاز خواهد شد. مشکلی در روند سفارشات وجود ندارد و بازدید روی پست اصلی هم اعمال میشود.
همچنین توجه فرمایید که پست های موزیک در هر کانال دارای ویو مجزا میباشند لذا در صورت فوروارد نمودن پست موزیک به کانال دیگر و سپس ثبت سفارش ویو برای پست فوروارد شده ، تنها بازدید پست فوروارد شده افزایش خواهد یافت.

آموزش عمومی کردن کانال

نحوه عمومی کردن کانال : وارد کانال خود شده و علامت چرخ دنده را لمس کنید ، وارد بخش Channel info شوید. کانال را روی Public Channel قرار داده و یک آی دی برای کانال انتخاب کنید .